Storytelling Plantarium

19-01-2017

Standhouders worden uitgedaagd hun verhaal te vertellen. In het kader van het thema van Plantarium 2017, “Stories”, worden deelnemers aan Plantarium nu al uitgedaagd om op een inspirerende en innovatieve manier hun verhaal te tonen. De komende maanden worden zij in de gelegenheid gesteld om hun boodschap in beeld te brengen.

Storytruck
Als extra service ondersteunt Plantarium haar deelnemers bij het bedenken en uitwerken van hun verhaal. Binnenkort gaat de storytruck Plantarium 3.0 door Nederland rijden om verhalen bij de deelnemers op te halen. Bestuurder van de storytruck is René Gelderblom, marketeer en specialist in het opstellen van een boodschap in de vorm van een mooi verhaal. “Mensen houden van verhalen en elk bedrijf heeft zijn eigen unieke verhaal te vertellen” aldus Gelderblom die staat te popelen om met de storytruck door Nederland te gaan toeren.

YouTube
De verhalen van de deelnemers worden vastgelegd op video. Medio februari start Plantarium met een eigen YouTube kanaal. De video’s met de verhalen van deelnemers worden op dit kanaal geplaatst en via social media en andere communicatiekanalen onder de aandacht gebracht.

The road to Plantarium 3.0
Het thema “Stories” biedt de organisatie zelf ook de gelegenheid om het eigen Plantarium verhaal te vertellen. Regelmatig worden op het YouTube kanaal video’s gepost waarin deelnemers, organisatie, bestuur en iedereen die ervoor zorgt dat Plantarium tot stand komt hun verhaal vertellen.

Inschrijven
De 35e editie van Plantarium wordt gehouden van 23 t/m 26 augustus 2017 in het Plantariumgebouw op het International Trade Centre Boskoop-Hazerswoude. Informatie en deelnameformulieren zijn te vinden op www.plantarium.nl. Vanaf 1 december is de inschrijving opengesteld. De inschrijftermijn loopt tot 1 april 2017, daarna op volgorde van binnenkomst, mits er nog plaats beschikbaar is.

Deel deze pagina: